• Sklep internetowy
  • Pomoc
  • Twoje konto

Pomoc i informacje

Moje zamówienie

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz śledzić bezpośrednio na naszej stronie, używając numeru zamówienia i adresu e-mail.


Potwierdzimy wysłanie zamówienia za pomocą automatycznego e-maila, otrzymasz wtedy również numer przesyłki. Status przesyłki możesz śledzić też na stronie firmy kurierskiej.

Czy mogę wprowadzić jakieś zmiany do zamówienia, które zostało już przetworzone?

Nie jesteśmy w stanie wprowadzić żadnych zmian modelu, wersji kolorystycznej ani rozmiaru produktu, który wybrałeś w zamówieniu, jeśli zostało już przetworzone. Nie możemy także zmienić typu soczewek ani metody dostawy, którą wybrałeś podczas procesu zamawiania. W tym przypadku, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zarejestrowane w firmie kurierskiej, możemy je anulować i zwrócić Ci środki. Następnie możesz złożyć nowe zamówienie bezpośrednio przez naszą stronę internetową, wybierając właściwy produkt.

Jakie są dostępne metody płatności?

Obecnie mamy dostępne następujące metody płatności:

  • PayU

  • karta kredytowa / karta debetowa

  • Apple Pay / Google Pay

  • płatność za pobraniem

Wszystkie płatności są przetwarzane przez bramki płatnicze, które korzystają z najnowszych technologii zabezpieczających, uniemożliwiających jakiekolwiek oszustwa.

W przypadku produktów personalizowanych (soczewki korekcyjne wyprodukowane na podstawie recepty), dostępne są tylko metody przedpłaty.

Metoda płatności przy odbiorze jest dostępna tylko w przypadku zamówień do 690 zł i nie obejmuje okularów korekcyjnych.

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. Czy wszystko w porządku?

Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia w skrzynce odbiorczej, postępuj w następujący sposób:


• Sprawdź foldery Promocje, Spam lub inne typy folderów, których używasz w skrzynce mailowej.


• Upewnij się, że zamówienie zostało pomyślnie wysłane, a płatność została przetworzona.



Jeśli nadal nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, może się zdarzyć, że popełniłeś błąd przy wpisywaniu adresu e-mail, lub płatność była nieudana z jakiegoś powodu. W takim przypadku skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, opisz nam swój problem bardziej szczegółowo, a my rozwiążemy go tak szybko, jak to możliwe.

Zalecamy również utworzenie konta, na którym możesz zobaczyć szczegółową historię i statusy bieżących i poprzednich zamówień.

Czy otrzymam fakturę za zamówienie?

Wystawiamy automatycznie fakturę do każdego zamówienia. Jest to faktura imienna na osobę fizyczną.

W przypadku zamówień opłaconych z góry otrzymasz ją w załączniku do e-maila z potwierdzeniem wysyłki.

Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze, faktura zostanie wystawiona, gdy zamówienie zostanie dostarczone, a płatność zostanie przetworzona. Fakturę otrzymasz w automatycznym e-mailu w ciągu 24 godzin od dostarczenia zamówienia.

Wydajemy wszystkie faktury tylko w formie elektronicznej, nie są one dołączane do paczki w formie papierowej.

Czy mogę otrzymać fakturę firmową za moje zamówienie?

Niestety, nie wystawiamy faktur z danymi rozliczeniowymi firmy.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Możemy anulować zamówienie tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze zarejestrowane w firmie kurierskiej. W takim przypadku skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta i podaj nam numer zamówienia. Przetworzymy Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe i potwierdzimy anulowanie w wiadomości mailowej.


Jeśli Twoje zamówienie zostało już opłacone, przetworzymy również zwrot pieniędzy. Proces zwrotu może trwać do 3 dni roboczych. Termin księgowania zwrotu zależy od wybranego sposobu płatności, jak również od Twojego banku.


Jeśli chciałbyś anulować zamówienie zawierające soczewki dioptryczne wyprodukowane zgodnie z Twoimi indywidualnymi potrzebami, możemy zwrócić pełny koszt zakupu tylko w przypadku, gdy proces produkcji soczewek jeszcze się nie rozpoczął. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, anulowanie zamówienia nadal jest możliwe, ale w tym przypadku zwrócimy Ci jedynie cenę oprawek.

W tej sytuacji skontaktuj się z nami. Sprawdzimy bieżący status zamówienia i poinformujemy Cię szczegółowo o dalszych krokach.

Czas dostawy i wysyłka

Jakie są terminy dostawy?

Szacowany czas dostawy zawsze można znaleźć na stronie produktu. Jeśli model jest dostępny w naszym magazynie, jego czas dostawy wynosi 3 - 4 dni robocze.


W naszej ofercie znajdziesz także modele dostępne na zamówienie. W przypadku tego typu produktu czas dostawy może się różnić, jednak zawsze można go znaleźć na stronie.


Zamówienia zawierające soczewki korekcyjne mają dłuższy czas dostawy ze względu na proces produkcji soczewek. Całkowity czas dostawy zależy od konkretnej konfiguracji soczewek. Czas dostawy jest automatycznie obliczany podczas procesu zamawiania i jest widoczny w konfiguratorze soczewek, jak również w koszyku, przed złożeniem zamówienia.

Jakie są dostępne metody dostawy i ile kosztują?

Obecnie mamy dostępne następujące metody dostawy:


  • Home Delivery 14.00 zł

  • DPD 19.00 zł

  • Paczkomaty InPost 10.00 zł




W przypadku zamówień powyżej 449 zł wybrana metoda dostawy jest darmowa.

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Tak, dostarczymy każde zamówienie powyżej 449.00 zł bezpłatnie.

Czy wysyłacie za granicę?

Czy mogę przekierować moją paczkę?

Możemy zmienić adres dostawy Twojego zamówienia tylko w przypadku, gdy paczka nie została jeszcze zarejestrowana w firmie kurierskiej. Niestety, nie możemy zmienić metody dostawy, którą wybrałeś w zamówieniu. Jeśli zamówienie zostało już zarejestrowane w firmie kurierskiej, możesz zmienić adres dostawy, kontaktując się bezpośrednio z obsługą klienta dostawcy. Dokładna procedura zależy jednak od wybranej firmy.

Nie byłem w stanie odebrać paczki, czy możecie ją wysłać ponownie?

Ponowna wysyłka niedoręczonego zamówienia jest możliwa tylko w przypadku zamówień zawierających soczewki dioptryczne, wykonane na zamówienie. W tej sytuacji skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta.


W przypadku jakichkolwiek innych rodzajów zamówionego produktu (okulary przeciwsłoneczne, oprawki dioptryczne, gogle narciarskie) ponowna wysyłka nie jest możliwa. Gdy dostawa Twojego zamówienia nie powiedzie się, paczka zostanie odesłana do naszego magazynu, gdzie automatycznie anulujemy Twoje zamówienie. Potwierdzimy to za pomocą automatycznego e-maila. Jeśli twoje zamówienie zostało już opłacone, zlecimy też zwrot pieniędzy. Procedura zwrotu środków może trwać do 3 dni roboczych od anulowania zamówienia.

Promocje i zniżki

Czy mogę użyć dwóch kodów promocyjnych jednocześnie?

Nie, możesz zastosować tylko jeden kod na raz.

Jeśli złożyłem zamówienie na dwie rzeczy podczas promocji i zdecydowałem się zwrócić jedną z nich, jak to wpłynie na mój zwrot pieniędzy?

To zależy od warunków kodu rabatowego, który zastosowałeś. Nasze kody promocyjne mają konkretne warunki, które musisz spełnić, aby móc je zastosować do swojego zamówienia. Jeśli złożysz zamówienie z użyciem jednego z naszych kodów, a następnie zdecydujesz się częściowo je zwrócić, zamówienie może nie spełniać już warunków promocji. W tej sytuacji kwota zwrotu zostanie odpowiednio dostosowana. Poniżej prezentujemy przykład:


Promocja oferuje 15% zniżki na każde zamówienie powyżej 400 zł

Całkowita wartość Twojego zamówienia wynosi 450 zł

Zwrócony przedmiot jest wart 100 zł

Wartość netto zamówienia wynosi teraz 350 zł


Ponieważ Twój zwrot zmienia całkowity koszt zamówienia poniżej minimalnej kwoty 400 zł, zwrot zostanie dostosowany, a zniżka 15% zostanie usunięta. Oznacza to, że za produkt, który zdecydowałeś się zatrzymać, zapłacisz pełną cenę. Zwrócimy Ci pozostałą kwotę, która jest pełną ceną zamówienia minus pełną ceną produktu, który zdecydowałeś się zatrzymać.

Co jeśli otrzymam tylko niektóre z zamówionych przedmiotów, ponieważ zostałem poinformowany, że przedmiot(y) nie mogą być dostarczone ze strony sprzedawcy, przec co moje zamówienie nie spełnia już warunków promocji, którą zastosowałem?

Jeśli otrzymałeś e-mail mówiący, że jeden lub więcej przedmiotów są niedostępne, może to wpłynąć na zwrot pieniędzy, jeśli użyłeś kodu promocyjnego. Myśleliśmy, że przedmiot jest dostępny, kiedy składałeś zamówienie. Jednak gdy zaczęliśmy je kompletować, zorientowaliśmy się, że brakuje go w magazynie dostawcy.


Jeśli Twoje zamówienie nadal spełnia warunki kodu promocyjnego, nie musisz się o nic martwić. Jeśli kwota zamówienia jest zbyt niska, nie będziemy mogli naliczyć rabatu.

Jeśli kupiłem okulary podczas promocji ograniczonej czasowo i chciałbym je wymienić na nowy/inny produkt, zachowując przy tym zniżkę, czy to jest możliwe?

Nie, zniżki są dostępne tylko w okresie, gdy promocja jest aktywna. Po zakończeniu promocji nie możemy zaoferować Ci tej samej zniżki ponownie na nowe zamówienie.

Chciałem kupić produkt, ale czekałem na lepszą ofertę, a od tego czasu cena produktu się zmieniła. Czy mogę poprosić o wcześniejszą cenę?

Ceny produktów, które sprzedajemy, często się zmieniają, zgodnie z polityką dynamicznego wyceniania. To pomaga nam zapewnić najlepsze ceny dla naszych klientów. Polityka ta opiera się na różnych parametrach i porównaniu naszych cen z cenami rynkowymi. Czasem zdarzają się nam również problemy techniczne, które mogą powodować znaczące zmiany w cenach. Zawsze staramy się dostarczyć naszym klientom najlepszą ofertę, więc nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem Obsługi Klienta.

Zapomniałem zastosować kod rabatowy przy składaniu zamówienia. Czy mogę go dodać później?

Jeśli promocja z kodem rabatowym, który chciałeś zastosować, już się zakończyła, nie można zastosować kodu wstecz.


Jeśli promocja nadal trwa, a ty chciałbyś zastosować rabat na bieżące zamówienie, skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, który Ci w tym pomoże.

Mój kod rabatowy nie działa. Co powinienem zrobić?

Na początek upewnij się, że wszystkie produkty w koszyku spełniają warunki kuponu, który próbujesz zastosować.


Jeśli promocja z tym kodem rabatowym już się zakończyła, nie można już użyć kodu.


Jeśli promocja nadal trwa i jest aktywnie reklamowana na naszej stronie internetowej lub innych kanałach marketingowych, a kod nie działa, skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta, aby poinformować ich o problemie.

Jeśli złożyłem/am zamówienie podczas promocji 2+1 za darmo, jak zwrot jednego lub większej liczby przedmiotów wpłynie na moje zwrot pieniędzy?

Ponieważ rabat zależy od ilości zakupionych produktów w promocjach typu 2+1 za darmo, zwrot jednego lub więcej produktów spowoduje naruszenie warunków promocji i unieważni rabat na trzeci produkt.

Dlatego też całkowita kwota zwrotu zależy od ilości zwróconych produktów oraz ich pierwotnej wartości przed udzieleniem rabatu.

Jeśli klient zwraca produkt, który nie był najtańszym produktem (tj. otrzymał go "za darmo" w ramach promocji 2+1 za darmo), klient musi zwrócić ten produkt / produkty wraz z najtańszym produktem, który otrzymał za darmo w ramach promocji.

Jeśli tak się nie stanie i uczestnik zwraca tylko produkt / produkty, które nie zostały dostarczone za darmo, zostanie zwrócona różnica między pełną kwotą zapłaconą za zamówienie a kwotą za produkty, które klient zachował, wraz z pełną kwotą za produkt dostarczony za darmo w ramach promocji.

Soczewki korekcyjne jako produkt medyczny wykonany na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Soczewki i recepty

Czy mogę zamówić okulary korekcyjne z indywidualnie wykonanymi soczewkami zgodnie z moją receptą?

Tak, jako certyfikowany sklep optyczny, możemy zaoferować ci zakup kompletnych okularów korekcyjnych wraz z soczewkami wykonanymi zgodnie z twoimi indywidualnymi wartościami dioptrii. Cały proces zamawiania jest bardzo prosty: wybierz oprawki i wprowadź wartości z twojej recepty w naszym konfiguratorze. Nie jesteś pewien, jak prawidłowo wypełnić te wartości? Nic nie szkodzi. Po prostu załącz zdjęcie recepty do zamówienia, a nasi optycy się tym zajmą.


Możesz również ulepszyć swoje soczewki, dodając do nich filtr niebieskiego światła, zabarwienie przeciwsłoneczne lub powłokę fotochromową.

Czy potrzebuję recepty od okulisty, aby zamówić okulary korekcyjne?

Nie, nie musisz mieć recepty od lekarza, aby zamówić okulary. Można je także zamówić na podstawie pomiarów wykonanych przez optometrystę w salonie optycznym lub na podstawie wartości z Twoich obecnych okularów.


Jeśli nie byłeś na badaniu wzroku w ciągu ostatniego roku, zalecamy odwiedzenie swojego optyka lub optometrysty przed zakupem nowych okularów.

Jakie rodzaje soczewek korekcyjnych oferujecie i gdzie mogę znaleźć więcej szczegółowych informacji?

Cały asortyment naszych soczewek wraz z bardziej szczegółowymi informacjami można znaleźć tutaj.

Nie jestem pewien jak wypełnić parametry soczewek z mojej recepty.

Robimy wszystko, aby proces zakupu okularów online był jak najłatwiejszy i najbardziej komfortowy. Nasz konfigurator soczewek został zaprojektowany w taki sposób, aby pomóc Ci przez cały proces składania zamówienia, oferując wskazówki i wszystkie istotne informacje. Dzięki temu możesz wybrać odpowiedni typ soczewek i dokładnie wprowadzić wszystkie wymagane wartości.


Więcej szczegółowych informacji na temat tego, jak czytać receptę okulistyczną, można znaleźć tutaj.

Jeśli nadal nie masz pewności, jak poprawnie wypełnić wartości, nie martw się. Po prostu załącz zdjęcie swojej recepty do zamówienia, a nasz zespół optyków zadba o to, aby soczewki zostały wyprodukowane zgodnie z Twoimi potrzebami.

Potrzebuję nowych soczewek do moich własnych oprawek. Czy mogę kupić tylko soczewki?

Niestety, nie oferujemy tej usługi. Soczewki możesz kupić tylko w zestawie z oprawkami; nie są dostępne jako pojedynczy produkt.

Mam dużą wadę wzroku i nie mogę znaleźć swoich wartości w konfiguratorze soczewek.

W naszej ofercie posiadamy soczewki dioptryczne o wartościach dioptrii sferycznych do -10/+6 i cylindrów do -3/+3. Niestety, wyższe wartości nie są dostępne.

Zwroty i zwroty pieniędzy

Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?

Każde zamówienie można zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od dostawy. Zwrot musi być zarejestrowany online na naszej stronie internetowej. Następnie na Twój adres e-mail wyślemy potwierdzenie rejestracji zwrotu oraz szczegółowe informacje o kolejnych krokach.

Czy można zwrócić każdy rodzaj produktu, również okulary na receptę?

Tak, możesz zwrócić każdy zakupiony u nas produkt.

Jeśli po raz pierwszy kupiłeś od nas parę okularów korekcyjnych z soczewkami eyerim vision (z dowolnymi ulepszeniami), możesz je zwrócić w ciągu 30 dni od daty dostawy, a my zwrócimy Ci pełną kwotę. Ta polityka zwrotów dotyczy tylko jednej pary okularów z zamówienia złożonego online (jeśli kupisz więcej niż jedną parę, pełna kwota zostanie zwrócona za najtańszy model). Ta zasada nie dotyczy zamowień złożonych w naszym sklepie stacjonarnym.

W przypadku zwrotu pary okularów korekcyjnych zawierających soczewki Essilor premium wykonane zgodnie z indywidualną receptą, będziemy w stanie zwrócić jedynie koszt oprawek. W takiej sytuacji możemy jednak odesłać Ci soczewki po zwrocie okularów. Zwrócone okulary wyślemy do naszych optyków, aby soczewki zostały profesjonalnie usunięte z oprawek i odesłane do użytkownika na podany adres. Jeśli jesteś zainteresowany tą opcją, możesz zaznaczyć ją podczas wypełniania internetowego formularza zwrotu.


*Soczewki bez dioptrii nie są uważane za produkt na zamówienie. Jeśli zwrócisz okulary z soczewkami zerówkami, otrzymasz pełen zwrot kosztów.

Czy płacę za paczkę zwrotną?

Opłatę za wysyłkę paczki zwrotnej ponosi klient. W szczególnych przypadkach, takich jak uszkodzony lub niewłaściwy produkt, oczywiście zwrócimy Ci koszt nadania paczki.

Czy mogę wymienić produkt zamiast otrzymać zwrot pieniędzy?

Ta opcja nie jest dostępna. Za wszystkie odesłane zamówienia automatycznie zwracamy pieniądze. Jeśli jesteś zainteresowany innym modelem, rozmiarem lub wersją kolorystyczną, możesz ją zakupić, składając nowe zamówienie.

Jak długo trwa procedura zwrotu?

Cały proces powinien zająć do 10 dni roboczych od przyjęcia paczki w punkcie zbiorczym na terenie Polski. O przetworzeniu zwrotu powiadomimy Cię za pomocą automatycznego e-maila.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku płatności z góry zwrot otrzymasz na ten sam rachunek, którego użyłeś do płatności za zamówienie.

Jeśli wybrałeś opcję płatności przy odbiorze, podaj swój numer rachunku podczas rejestracji zwrotu online.

Gwarancja

Jak mogę skorzystać z mojej 2-letniej gwarancji?

Okres gwarancji na każdy zakupiony produkt wynosi 2 lata. Prosimy pamiętać, że gwarancja obejmuje wszystkie wady fabryczne bez wyjątku. Nie obejmuje jednak uszkodzeń oprawek lub soczewek spowodowanych zwykłym codziennym użytkowaniem lub wszelkiego rodzaju uszkodzeń mechanicznych. Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji, zarejestruj swoje zgłoszenie tutaj.

Po rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą FORMULARZ GWARANCYJNY z dalszymi instrukcjami dotyczącymi wysłania paczki na nasz adres. Prosimy o wydrukowanie formularza, postępowanie zgodnie z instrukcją i przesłanie uszkodzonej przesyłki na adres podany w formularzu.

Kiedy tylko otrzymamy produkt, prześlemy go do producenta w celu rozpatrzenia reklamacji. Pamiętaj, że ten proces może potrwać do 30 dni.

Dlaczego nie mogę wypełnić zgłoszenia gwarancyjnego?

Jeśli masz problemy z wypełnieniem zgłoszenia gwarancyjnego online, możesz sprawdzić, czy:

- podałeś numer zamówienia i adres e-mail dokładnie tak, jak zostały wypełnione podczas składania zamówienia (bez spacji, wielkich i małych liter, kropek itp.)
- zamówienie zostało dostarczone ponad 2 lata temu i gwarancja już nie obowiązuje.

Jeśli sprawdziłeś te punkty i nadal masz trudności, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Gdzie znajdę formularz gwarancyjny?

Formularz gwarancyjny zostanie dołączony do wiadomości e-mail, którą otrzymasz po zarejestrowaniu zgłoszenia gwarancyjnego na naszej stronie internetowej.

Na jaki adres wysłać uszkodzony produkt?

Adres znajdziesz w formularzu gwarancyjnym dołączonym do wiadomości e-mail otrzymanej po zarejestrowaniu zgłoszenia gwarancyjnego.

Prosimy o staranne spakowanie okularów i wysłanie ich na adres:

EXPANDECO - eyerim
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska


Możesz wysłać paczkę za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania lub numeru przesyłki na wypadek komplikacji.
Po otrzymaniu i przetworzeniu paczki skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kiedy mogę spodziewać się informacji, czy moje zgłoszenie zostało przyjęte?

Gdy tylko otrzymamy i sprawdzimy paczkę, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o statusie zgłoszenia. Dostarczenie paczki zajmuje do 10 dni roboczych.
Uwaga: od momentu dostarczenia paczki proces gwarancyjny może trwać do 30 dni.

Recenzje produktów

Jak mogę dodać recenzję?

Kilka tygodni po udanym zakupie, wyślemy do Ciebie e-mail z prośbą o recenzję produktu, który zakupiłeś. Znajdziesz w nim link do formularza recenzji produktu.


Procedura dodawania recenzji jest prosta:

  1. Oceń produkt gwiazdkami (od 1 do 5) i dodaj komentarz.

  2. Napisz szczerze, uczciwie, nie obawiaj się wymieniania negatywów.

  3. Oceń tylko produkt, z którym masz bezpośrednie doświadczenie.

  4. Nie kopiuj recenzji z innych stron internetowych.

  5. Napisz recenzję w tym samym języku, co strona internetowa, na której dokonywałeś zakupów.

  6. Czy produkt dotarł późno, czy opakowanie było uszkodzone, czy udzieliliśmy złych porad? Nie pisz tego w recenzji, lepiej zgłoś nam to za pomocą formularza gwarancyjnego lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]

Jak zapewnić zatwierdzenie Twojej recenzji?

  1. Oceń produkt gwiazdkami (od 1 do 5) i dodaj komentarz.

  2. Napisz szczerze, uczciwie, nie obawiaj się wymieniania negatywów.

  3. Oceń tylko produkt, z którym masz bezpośrednie doświadczenie.

  4. Nie kopiuj recenzji z innych stron internetowych.

  5. Napisz recenzję w tym samym języku, co strona internetowa, na której dokonywałeś zakupów.

  6. Czy produkt dotarł późno, czy opakowanie było uszkodzone, czy udzieliliśmy złych porad? Nie pisz tego w recenzji, lepiej zgłoś nam to za pomocą formularza gwarancyjnego lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]

Na co z pewnością powinieneś uważać, pisząc recenzję?

  1. Wulgaryzmy, rasizm, podżeganie do przemocy, ataki osobiste itp.

  2. Fałszywe recenzje mające na celu wprowadzenie w błąd naszych klientów.

  3. Udostępnianie danych osobowych (swoich lub osób trzecich) i ogólne naruszenie ochrony prywatności.

  4. Zadawanie pytań: nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji w tych celach.

  5. Wspominanie problemów niezwiązanych bezpośrednio z produktem, tj. skarg na transport, uszkodzone opakowanie, itp.

  6. Promowanie innych niepowiązanych produktów i/lub usług.

Instrukcja zwrotu

Chcesz zwrócić produkt? Masz na to 30 dni.

  1. Wypełnij papierowy formularz zwrotu dołączony do przesyłki i wsadź go do pudełka wraz z produktem/produktami, które zdecydowałeś zwrócić.

Produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu wraz z etui, wszystkimi akcesoriami oraz oryginalnymi metkami i nalepkami firmowymi dołączonymi przez producenta.

  1. Następnie zarejestruj zwrot online na TEJ STRONIE. To szczególnie ważne, jeśli za swoje zamówienie zapłaciłeś przy odbiorze.

  2. Starannie zapakowaną paczkę wyślij na poniższy adres:

Expandeco - Eyerim

ul. Stawowa 91

Cieszyn, 43-400


Na zakończenie procedury zwrotu środków rezerwujemy sobie 10 dni roboczych, liczonych od momentu przyjęcia paczki w punkcie zbiorczym na terenie Polski.

O przetworzeniu zwrotu poinformujemy Cię w automatycznej wiadomości mailowej.


Odpowiedzialność za zwracane produkty spoczywa na Tobie do momentu, aż dotrą one do naszego magazynu. Zadbaj o to, aby były odpowiednio zapakowane tak, by nie zniszczyły się po drodze!

Wybrane przez Ciebie opakowanie i metody dostawy muszą być bezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostały zniszczone lub zagubione w drodze do nas. Prosimy o zachowanie potwierdzenie nadania przesyłki.

OBSŁUGA KLIENTA

Nasi agenci ds. obsługi klienta służą pomocą w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Czytamy wszystkie wiadomości i staramy się na nie odpisać w ciągu 24 godzin.


Adres zwrotny:

Expandeco - Eyerim

ul. Stawowa 91

Cieszyn, 43-400

Adres siedziby:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: PL5263248042

Firma zarejestrowana w Rejestrze
Handlowym prowadzonym
przez Sąd Rejonowy w Koszycach,
sekcja Sro, insert 36601/V.

Bratislava

Numer telefonu: +421915774755

Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30

Salon Bratislava

Praha

Numer telefonu: +420 774 358 108

Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno

Salon Praha

Kolejne salony optyczne już wkrótce

Wybierz
Zamknij
Wybierz