Hołd dla światła nawet w najmroczniejszych czasach. Taki jest duch najnowszej kampanii Ray-Ban „You’re On”, która odnosi się do pragnienia spontaniczności i autentyczności.
Czas zacząć wyrażać siebie i czerpać niczym niezakłóconą radość z życia. Żyj zgodnie ze swoją naturą i ciesz się spontanicznymi chwilami bez względu na to, kto patrzy.
Kampania towarzyszy premierze kolekcji poświęconej najbardziej kultowym oprawkom marki, nowym wersjom ponadczasowych klasyków, poczynając od legendarnego modelu Wayfarer z lat 50. przez ośmiokątne modele z lat 60. i 70. po konstrukcje retro charakterystyczne dla lat 90. Wszystkie okulary można indywidualnie dostosować, aby wyrażały niepowtarzalny styl i osobowość każdego właściciela.
CLUBMASTER
Nie jest zaskakujace, ze wspomnienie Ray-Ban Clubmaster prowadzi do nostalgii. Ten niesmiertelny styl królowal w latach 80., kiedy znany byl jako „Linia brwi” i uwazany za meski odpowiednik kobiecych oprawek o ksztalcie kocich oczu. Model Clubmaster stal sie slawny w latach 90.: Denzel Washington nosil je w Malcolm X, Tim Roth we Wscieklych psach. Dzisiaj, Ray-Ban Clubmaster to symbol retro i ponadczasowosci, noszony przez intelektualistów, którzy wskazuja droge do przyszlosci.
STATE STREET
State Street Optics to eleganckie prostokątne okulary z wyrazistą octanową oprawką. Są dostępne w klasycznych kolorach i nowym kolorze Havana i nawiązują stylem do progresywnego ducha lat 70. W modelu State Street Optics klasyczna elegancja łączy się z nowoczesnym wzornictwem.
JACK
Model Jack to nowa odsłona klasycznego owalnego kształtu, która daje tradycyjnemu modelowi nowe życie. Jest dostępny w wielu kolorach oprawki, od złotego do jasnobrązowego, oraz ma metalową konstrukcję o nowoczesnym owalnym kształcie. Pokochasz go od pierwszego założenia.
Zawsze bądź sobą w każdym calu. Pamiętaj – z autentycznymi okularami Ray-Ban #YouAreOn!